telialogoTelia

Telia har siden 1995 markeret sig som udfordreren på det danske marked. Med massive investeringer i mobile og faste infrastruktur er de stærke indenfor teknologier som 3G, 4G og IPTV via ADSL-bredbånd. Telia har udviklet produkter, bundlet tjenester og i det hele taget påtaget sig et ansvar i forhold til at gøre hverdagen nemmere og sjovere i hjemmene og at gøre forretningslivet i Danmark mere effektivt og fleksibelt.

Telia er i dag leverandør af mobiltelefoni, mobilt bredbånd og fastnettelefoni samt IP-tjenester via ADSL-bredbånd med internet, telefoni og tv. Derudover leverer Telia  datanet samt mobile og fastnetbaserede telekommunikationsløsninger til erhvervslivet.

Fokus på kunder, netværk og effektivitet

For at blive det bedste mobil- og bredbåndsselskab i Danmark arbejder Telia med tre fokusområder.

Kilde http://telia.dk/omtelia/telia/fakta/strategi

1) Telia skal være et “world class service company”
Vi skal gi’ kunderne gode oplevelser, hver gang de er i kontakt med os enten på telefon, på internettet, på mail eller ved personlig henvendelse i en af vores mange butikker. Vi er ikke, hvor vi skal være endnu, men vi har lagt en klar plan for, hvordan vi inden for få år skal blive det bedste selskab i vores kunders øjne.

2) Høj kvalitet i vores netværk
Vi har klare mål for kvaliteten i vores netværk. Et godt og stabilt netværk sikrer vores kunder gode oplevelser, når de benytter vores produkter og services og er på denne måde en forudsætning for tilfredse kunder.

3) Det mest omkostningseffektive selskab
Men alt dette kan ikke lade sig gøre, hvis vi ikke også tjener penge. Og vi har naturligvis også store ambitioner på dette område. Vi skal derfor inden for få år være den mest effektive netværksoperatør i Danmark.

www.telia.dk